نمی‌دانیم کجا تیم‎ها می‌خواهند خودشان را نشان بدهند. پس بگذارید موتور ماشین را حالا حالاها داغ کنیم و مطمئن باشیم که این موتور برای این رقابت‌ها با سرعت مسیرش را طی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاکربرگ در بیانیه‌ای تند در شبکه اجتماعی تریدز، ایلان ماسک را مستقیماً به اجتناب از مبارزه و جدی نگرفتن آن متهم کرده است: «فکر می‌کنم ما موافقیم که ایلان جدی نیست و زمان آن رسیده است که آن را متوقف کنیم. من به او یک قرار واقعی پیشنهاد دادم، دانا وایت هم پیشنهاد داد که مبارزه را به یک رویداد رسمی با اهداف خیریه تبدیل کند.»
دولت می‌تواند با استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دیپلمات‌ها و سفرای کهنه‌کار کشور، ساختار مشورتی مستقلی ایجاد کند که راهکار‌های بهتری برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی ارائه دهند. به اعتقاد من، شخص رئیس‌جمهور کشورمان نیازمند چنین کانون مشورتی و پشتوانه فکری است و اگر بتواند از ذخیره بزرگ تجارت پیشکسوتان سیاست خارجی به خصوص سفرای بازنشسته استفاده کند، به‌ویژه در شرایط خطیر فعلی، می‌توانست خیلی بهتر از این سیاست خارجی کشور را فعال کند.
نه هرگز به جدایی از فاینورد فکر نمی‌کنم. اصلاً چرا باید از فاینورد بروم؟ ما در لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و این تجربه مهمی برای من خواهد بود.
سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سوال مجددی درباره محل حضور «یِوگنی پریگوژین» رئیس گروه شبه‌نظامی شورشی «واگنر» اظهار داشت: «من هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم. نکته اصلی دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه در اواکرین است و آنها محقق خواهند شد».
گروه‌هایی که مایلند جامعه ما ملتهب و آشفته باشد می‌توانند داخل یا خارج از کشور باشند. این که کجا هستند مهم نیست، هر طیف و افرادی که می‌خواهند اعتبار ایران را زیر سوال ببرد می‌توانند در گروهی باشند که به آنان اشاره کردم. البته تاکید می‌کنم که هرگز نمی‌توان یک جامعه یک دست داشت. اما باید به سمت توازن حرکت کرد. باید مرزبندی‌های حقوق یکدیگر را پاس بداریم. همچنین نباید اجازه بدهیم این شرایط، زمینه ساز سوء استفاده‌های سیاسی شود. من معتقدم برخی در تلاشند اهداف سیاسی خود را در این آب گل آلود پیگیری کنند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، مدعی شده که کمبودهایی در این باشگاه وجود دارد که به ضرر آنها تمام خواهد شد.
ابراهیم مصیبی با افسوسی در صدایش می‌گوید: «زهرا خیلی پیشتر وصیت کرده بود که اعضای بدنش را اهدا کنند. من به خواست خودش و برای اینکه افراد دیگری بعد از او بتوانند زندگی کنند، با این کار موافقت کردم؛ پسرم ناراضی بود و تصور می‌کرد ما قرار است اعضای بدن مادرش را بفروشیم. او می‌گفت چرا باید مادرم را تکه تکه زیر خاک بفرستیم؟»
سرمربی تیم ملی ایران یکی از مهم‌ترین اهداف خود را کمک به تیم امید اعلام کرد.
سرگروه تیم ملی کاراته گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی در شرایط خوبی برگزار شد، ولی شاهد برخی اتفاقات بودیم که جایی در کاراته ندارد و می تواند به این رشته لطمه وارد. کند.
این وضعیت مرا ناراحت کرد. یکی از اهداف من برای سرمربیگری استقلال این بود که تیم را در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری کنم و برای موفقیت و قهرمانی در این مسابقات بجنگیم. با این رویا زندگی می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.
علیرضا طلوع کیان می گوید ایفاسرام با وجود شکست مقابل شهداب به اهدافش در لیگ برتر رسیده است.
رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از اهداف اساسی ما در قوه قضائیه کاهش هزینه‌های دادرسی است؛ بر همین اساس من تاکنون با کاهش برگزاری آزمون‌های وکالت و تقلیل پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها مخالفت کرده‌ام.
مهدی طارمی در اولین مصاحبه طولانی خود پس از جام جهانی، از دستاوردهای سال قبل میلادی و اهداف بزرگش برای سال جدید می گوید.
محمد میرکیانی گفت:به نظر من نمی‌توان آن‌ها را سرزنش کرد، چون به هر حال هر کشوری برای خودش اهدافی دارد. این ما هستیم که باید هوشمند و هوشیار باشیم و راه‌ها و مسیر‌ها را درست تشخیص دهیم و آنچه به عنوان محصول و کالای فرهنگی به ما عرضه می‌شود را به درستی ارزیابی کنیم.
تنیسور 36 ساله اسپانیایی ارزیابی خود را از عملکردش در سال 2022 و اهدافش برای سال آینده را بیان کرد.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: با وضع تعرفه نمی توان امنیت غذایی را تامین کرد ولی اگر بر افزایش راندمان مصرف آب و تولید کار کنیم به اهدافمان در زمینه خودکفایی و حفظ صادرات دست یابیم.
این وصله‌ها به من نمی‌چسبد و متاسفم که عده‌ای با اهداف خاص خود در تلاش برای تحریک فوتبالدوستان و اهالی مسجدسلیمان هستند.
سرمربی استقلال ملاثانی می گوید طی اردوی کرج، اهدافمان را ترسیم کردیم و روی ساختار و تاکتیک تیم‌مان خیلی کار کردیم.
نایب قهرمان بوکس آسیا تاکید کرد: اهداف بزرگی دارم و افق دید من در نهایت کسب مدال المپیک است.
ملی‌پوش وزن ۶۰ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جهانی معتقد است باید در نخستین تجربه حضور در رده بزرگسالان به اهدافش برای آینده دست یابد.
محمد محبی بازیکن جدید استقلال از اهدافش برای موفقیت این تیم در فصل جاری و حضور در جام جهانی سخن گفت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وبملت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وبملت در روزهای آینده بورس است.
رئیس دستگاه قضا در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم گفت: بیش از ۹۰درصد از برنامه‌هایی که در ذیل اهداف کوتاه مدت سند تحول قضایی پیش‌بینی شده بود، انجام شده است.
خوشدست با اشاره به اینکه «خط باریک قرمز» با اکران در سینماهای «هنروتجربه» توانست به اهداف خود دست پیدا کند، مطرح کرد: اکران این فیلم در «هنروتجربه» و ساختار این موسسه باعث شد که این فیلم حرف خود را به گوش مسئولان برساند و فضای فرهنگی که قصد ایجاد آن را داشت، ایجاد کند. همچنین یکی از شاکیان پرونده بازیگر این فیلم، با دیدن «خط باریک قرمز» باعث شد رضایت بدهد و بازیگر من آزاد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ